Sistem Pejabat Pengurusan
Pengurusan Maklum Balas Penduduk
Fungsi ini membantu pejabat pengurusan menjejak semua maklum balas penduduk.
Mudah untuk memantau perkembangan maklum balas dan mengemas kini status maklum balas.
Pengebilan Automatik
Pengurusan dapat menjana invois dan menghantar invois kepada semua penduduk, dengan hanya satu klik! Mengurangkan kos serta menjaga alam sekitar!
Pengurusan Harta Tanah
Pejabat pengurusan boleh membuat dan mengemas kini semua butiran penduduk serta memberikan akses mudah alih kepada mereka.
Papan Notis
Pejabat pengurusan boleh menjimatkan kos & masa yang digunakan untuk mencetak dan melekatkan notis pada papan notis. Sistem kami boleh menjana notis dan menyiarkannya kepada semua penduduk atau blok terpilih sahaja, hanya dengan 1 klik yang mudah!
Pengurusan Kakitangan
Aplikasi kami dapat mengemas kini kakitangan Pejabat pengurusan juga! Ini membolehkan penduduk mengecam kakitangan pejabat dengan mudah.
Pengurusan Ahli Jawatankuasa
Pejabat pengurusan boleh mengemas kini maklumat ahli jawatankuasa pada tahun ini dan memaklumkan kemas kini tersebut kepada setiap penduduk.
Pengurusan Lot Letak Kenderaan
-
Mudah untuk mencari lot letak kenderaan yang dikhususkan untuk penduduk.
-
Mudah untuk menguruskan status lot letak kenderaan pelawat & sewa.
Pengurusan Tempahan Fasiliti
Pejabat pengurusan boleh menyediakan Peraturan & Aturan untuk tempahan fasiliti. Dapat menguruskan status tempahan, sama ada pilihan “lulus” atau “tolak”. Memaklumi semua penduduk dengan serta-merta apabila fasiliti tertentu sedang dalam pembaikan.
Pengurusan Keselamatan
Memastikan persekitaran yang lebih selamat dan aman dalam komuniti, dengan pemantauan rapi oleh pejabat pengurusan terhadap para pelawat.
Notifikasi
Proses yang pantas oleh pejabat pengurusan sejurus mendapat notifikasi tentang permohonan tempahan fasiliti, renovasi, atau aduan oleh para penduduk.