top of page

Sistem Utama Penduduk M4U

features of office management and services in Malaysia
Emergency

Nombor Kecemasan

residential building management system

Untuk membenarkan penduduk mencari nombor hubungan kecemasan yang berdekatan. Contoh: Balai Polis, Ambulans atau Balai Bomba.

 

Hubungi serta-merta dengan hanya satu klik!

Important-Contact
Nombor Kecemasan
Papan Notis
features of office management and services

Papan Notis

Penduduk boleh menerima pengumuman daripada pejabat pengurusan pada masa nyata.

Pengawal Keselamatan

Untuk menunjukkan butiran pengawal keselamatan.

Anda boleh menghubungi pengawal keselamatan secara terus.

residential building management system in Malaysia
Pengawal Keselamatan
Ahli Jawatankuasa

Fasiliti

Penduduk boleh melihat status fasiliti dan menyemak sama ada ia masih tersedia atau telah ditempah. 

Untuk menunjukkan pilihan fasiliti yang memerlukan bayaran deposit untuk tempahan.

Booking-Facility
Fasiliti
Committee-Members

Ahli Jawatankuasa

Penduduk boleh mengenali mereka yang merupakan ahli jawatankuasa terkini dan jawatan mereka.

Tempahan
renovation_painting

Tempahan

Penduduk boleh menempah fasiliti yang diperlukan pada bila-bila masa dan dari mana-mana sahaja! Mana-mana penduduk boleh memohon pengubahsuaian dan tarikh & masa untuk berpindah masuk atau berpindah keluar.

Pada masa yang sama, anda juga boleh menyemak status tempahan!

Pembayaran

Ingin melihat sejarah pembayaran anda? Semua penduduk boleh melihat invois mereka dan membuat bayaran pada bila-bila masa dan di mana-mana sahaja!

 

Sistem juga boleh menyimpan resit untuk rujukan anda dan menjejak sejarah pembayaran untuk anda!

Auto-Billing
Pembayaran
Maklum Balas
Feedback

Maklum Balas

Penduduk boleh menyiarkan sebarang maklum balas atau aduan dan muat naik foto yang diambil sebagai bukti.

Penduduk juga boleh memilih sama ada untuk menjadikan maklum balas mereka boleh dilihat oleh semua atau menghantar maklum balas sebagai mesej peribadi kepada pejabat pengurusan.

Pelawat

Penduduk boleh mendaftarkan dahulu pelawat mereka dan menghantar kod QR kepada pelawat mereka. Pelawat boleh disahkan serta-merta di pondok pengawal.  Penduduk juga boleh menjejak sejarah pelawat ke unit mereka.

Visitor
Pelawat
Sokongan / Perkhidmatan
Feedback-Management-2

Sokongan / Perkhidmatan

Penduduk boleh mendapatkan akses dengan mudah ke senarai pelbagai perkhidmatan yang dicadangkan beserta nombor hubungannya. Contoh perkhidmatan: pembersihan, penyaman udara, kerja paip, penjagaan anak & sebagainya.

bottom of page